כך תבחר כיסאות למשרד

בחירת ריהוט למשרד היא אחד הנושאים הרגישים ביותר במקומות עבודה, במיוחד שמדברים על בחירת כסאות לעובדים. במדריך הבא אנסה לסייע לך בבחירת כסאות עבודה מתאימים לך ולעובדים שלך במשרד.

אם אתה מתכוון לרכוש ריהוט משרדי בכלל, וכיסאות למשרד הפרט, חשוב שתדע מה היתרונות והחסרונות של הרהיטים שאתה עומד לספק לך ולעובדים שלך. במדריך הבא אתמקד בבחירה נכונה של כיסאות למשרד, ואנסה לתת לך כלים שיעזרו לך לבחור את הכיסאות הנוחים והיעילים ביותר.

הכל מתחיל בריפוד

ריפודי עור עשירים נחשבים אולי ליוקרתיים, אבל ריפודי רשת הם בעלי יתרונות לא מבוטלים לעומת ריפודי העור. ריפוד הרשת לא יאפשר לגב שלך או של העובדים שלך לשקוע, והוא מסייע לישיבה זקופה, מפחית לחץ מהגב התחתון ומונע בעיות גב מצטברות בעתיד. עוד יתרון משמעותי לא פחות, הוא שריפוד הרשת אינו כולא זיעה, מאפשר אוורור יעיל של הגוף ומונע הצטברות של ריחות לא נעימים במשרד.

בחר בכיסא שמתאים את עצמו ליושב

לא רק מזרנים צריכים להיות נוחים ומותאמים למשתמש, אלא גם כסאות, ובטח שמדובר בכיסא משרד. ווסתי תנועה וגובה עם אלמנט חשוב ביותר בבחירת כסא שמיועד לעבודה. בסופו של דבר, כיסא בכלל, וכיסא משרדי בפרט, יכול להיות החבר הטוב ביותר של העובד שלך, אך הוא גם יכול להפוך מהר מאוד לאויב מושבע של העובדים במשרד.

התעסקות בלתי נגמרת עם גלגיליות ישנות או קפיצים שאבד עליהם הכלח, יכולה להוציא עובד מדעתו (או לפחות להסיח אותה ממה שחשוב באמת). כשאתה ניגש לבחור את הכיסאות הבאים למשרד, וודא שהם מגיעים עם מנגנוני וויסות תנועה וגובה שמאפשרים לעובד לקבע את זווית המושב, את זווית המשענת ואת גובה הכיסא כמו שהוא רוצה. 

בנוסף, וודא שלכיסא שאתה בוחר יש בולם זעזועים. אתה לא רוצה שהעובד שלך יצנח למטה בזמן שהוא מנסה לכוון את הכיסא. משענות ידיים מתארכות או נשלפות הן אלמנטים חשובים גם כן בבחירת כיסאות למשרד. משענת ידיים טובה צריכה לאפשר ליושב להניח את זרועו עליה, כך שגם האמה וגם המרפק ינוחו בעת העבודה.

שים לב למידות הכיסא ולכמות הגלגלים

מידות מינימליות – מידות הכיסא המינימליות המומלצות הן: גובה – 117 ס"מ, שמתוכו 60 ס"מ גובה משענת גב הכיסא, רוחב משענת של 46 ס"מ, רוחב מושב של 55 ס"מ, עומק מושב של 50 ס"מ. מדובר במידות סטנדרטיות כך שלא תהיה לך בעיה לאתר כיסא מתאים. עם זאת, המבחר רחב ומידות משתנות מכיסא לכיסא ומייעוד לייעוד, כך שתוכל לצאת מנקודת המוצא הזו וממנה להתאים את הכיסא הטוב ביותר לך ולעובדים שלך.

כמות גלגלים – בחר בכיסא עם חמש רגליים. כיסא כזה מאפשר תנועה קלה יותר ופשוטה יותר במרחב, כולל הסתובבות קלה מאוד, כך שהעובד יוכל להימתח להביט בקלות אפילו על הטפטים לקיר שנמצאים מאחוריו. בחר בכיסא עם גלגלים עשויים סיליקון, חומר עמיד וחזק יותר מגלגלי פלסטיק או גומי.

טיפ לישיבה נכונה מול מחשב

אתה יכול לבחור את הכיסא הטוב, האורתופדי והמקצועי ביותר עבורך ועבור העובדים שלך, אבל בסופו של דבר ישיבה לא נכונה היא זו שגורמת לכאבי גב ולבעיות בעתיד. התנועה המומלצת ביותר לישיבה מול מחשב היא בגב זקוף, כשכפות הרגליים נוגעות ברצפה והרגליים עצמן כפופות ב – 90 מעלות. תנוחות ישיבה אחרות תגרומנה להפרעה בזרימת הדם, לכאבי כתפיים, כאבי גב וכאבי צוואר.

חושב לרכוש ריהוט משרדי? צריך מידע לפני רכישת מזרן חדש? משפץ את הבית ורוצה לקבל המלצות לגבי חדרי אמבטיה מעוצבים? מומחים בתחום ישמחו לעזור לך בכל שאלה, התייעצות ובקשה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *