כסאות לחדר ישיבות

זה נראה שאנחנו לא מצליחים למצוא מה שחיפשת.

 

כל משרד זקוק לחדר ישיבות – מקום שבו מתאפשר מפגש מוחות המאפשר חדשנות ויצירתיות ההכרחיים כל כך לכל עסק. חדר הישיבות הוא בדרך כלל חלל גדול המכיל רק שולחן וכסאות. נשמע פשוט, אך רכישת הרהיטים הללו היא משימה לא קטנה.

איך בוחרים כסאות לחדר ישיבות?

כסאות לחדר ישיבות ממלאים פונקציה שונה מזו של כסאות העבודה הרגילים של העובדים.

לפניכם חמישה גורמים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם בוחרים את הכסאות לחדר הישיבות שלכם:

  1. אחידות: כסאות חדר ישיבות נבדלים מכסאות עבודה בעיקר באופי האחיד שלהם. ברוב המקרים המנהלים רוצים לוודא שכל המשתתפים חשים שווי מעמד ומאוחדים סביב מטרה משותפת, ולשם כך הם מעדיפים לבחור בכסאות זהים זה לזה.

דרך נוספת ליצור אחידות היא לבחור בכסאות בעלי התאמות ארגונומיות מינמליות. כאשר כל אחד מכוונן את הכסא שלו באופן שונה, החלל מקבל מראה מבולגן ולא מקצועי. עם זאת, אם החדר משמש לפגישות ארוכות במיוחד, ייתכן שתחליטו לתעדף את נוחות המשתתפים על פני האחידות ותבחרו בכסאות מתכווננים למרות הכל.

  1. זקיפות: פגישות עשויות להיות ארוכות ומתישות. לפיכך, מומלץ לבחור בכסאות עם גב זקוף המעודדים דריכות ועירנות.
  2. גודל: רוחב וגובה הכסאות חייבים להתאים בנוחות לגודל השולחן. נסו להשאיר בין הכסאות לקיר חלל ריק המספיק למעבר אדם, על מנת שאנשים יוכלו לצאת ולהכנס במהלך הפגישה בלי להפריע ולהסיט את תשומת הלב של חבריהם.
  3. נוחות: חשוב שהכסאות יהיו נוחים במיוחד על מנת לאפשר לנוכחים להישאר ישובים במהלך כל הפגישה בלי שדעתם תוסח.
  4. איסוף: אם אתם לא משתמשים בחדר הישיבות לעיתים קרובות, ייתכן שתרצו לבחור בכסאות שניתן לערום זה על גבי זה. בצורה זו, תוכלו לפנות את החדר לצרכים אחרים בעת הצורך.

כסאות לחדר ישיבות בהתאמה אישית

אם אתם מחפשים כסאות מעוצבים לחדר ישיבות, הגעתם למקום הנכון!

במודלו אנו מתמחים בתחום הריהוט המשרדי. אצלנו תוכלו למצוא מגוון של כסאות לחדר ישיבות בהתאמה אישית שיענו במדוייק על הצרכים שלכם. אנו נלווה אתכם החל משלב הגדרת המטרות ועד שחדר הישיבות שלכם יעמוד על מקומו בצורה מושלמת.

מחכים לשמוע מכם באתר או בטלפון 04-6969885.